Bak och fram och helt knas. Men också väldigt, väldigt trevligt!

Ja alltså: bak och fram och knas för att jag har varit hos Kicki och Berra och fikat och alltså även träffat 4 söta hunddamer – men jag tog inte en enda bild! Alltså…duh! 😀 Men, det får bli nästa gång, då. 🙂

Fotade på vägen dit gjorde jag däremot. Det är inte lång väg hem till dem (vinkavstånd), men området här är ju så väldigt fint!

prom4

prom6

prom5

prom1

prom2

Vi satt ute i solskenet på deras utplats och fikade och pratade och det var så härligt! Gooosiga, rara hunddamer och trevligt prat om allt möjligt (väldigt mycket hund, förstås). Såå roligt!

Humöret är på topp och jag fick inspiration till allt möjligt. Att komma ifatt och fortsätta med 365 foton, bland annat.

3 reaktioner på ”Bak och fram och helt knas. Men också väldigt, väldigt trevligt!

    1. Ja det får vi göra! 🙂 Så himla trevligt med människor man känner sig hemma med direkt. 🙂

      PS – Qvick har varit som ett plåster på mig sen jag kom hem, haha. Spännande dofter. 🙂

      Gilla

  1. Så underbart vackert du bor!!!! Jag blir avundsjuk, Själv bor jag på skånska slätten (nästan i alla fall. Det är lite kuperat där jag bor) och det blåser alltid! Jag saknar en skog.
    Karin

    Gilla

Kommentera

