Fototriss: Nostalgi

nostalgi2

nostalgi1

nostalgi3

Vill man ha nostalgi i parti och minut, ja då ska man besöka Nostalgibyn i Hosta.
En helt fantastisk plats!

16 reaktioner på ”Fototriss: Nostalgi

    1. Det ska du göra om du får tillfälle!

      Caféet är supermysigt inrett och med gott fika. Är vädret bra kan man sitta ute, på Grythyttemöbler. 🙂

      Finns så otroligt mycket att kika på. Man kan även handla kläder och annat från tidsperioden.

      Gilla

  1. Vilket ställe, måste åka dit. Kanonbra triss. Gillar verkligen detta. Och sista bilden, Champis. Det får mig att minnas att det drack jag hos farfar och farmor. För farfar jobbade på ÅBRO bryggeri och man fick lite Champis eller Sockerdricka när man kom på besök 🙂

    Gilla

    1. Champis är supernostalgi för mig med. Det drack jag i trädgården om sommaren hemma hos mormor och morfar när jag var liten. 🙂

      Gilla

Kommentera

