Presenter!

Jag ligger lite efter med att visa vad som låg i postlådan en dag:

present2

present1

Jättefina presenter, från Anna och Monica. Börsen har en nyckelring inuti, så dit ska mina nycklar få flytta. Perfekt att också ha lite kontanter och andra småsaker i. Och färgerna är alldeles precis jag! Och så en alldeles ljuvlig tvål. Tack!! Jag blir så himla glad varje gång jag tittar på dem, vad ni är rara. 🙂

garnn1

Badrumsstädningen väntar fortfarande på att ske, men snart så, för nu är Chrille hemma och kan hjälpa mig.

Jag blev sugen på att sticka något med dessa rester från diverse projekt. De gröna är Debbie Bliss Fez. Det grå minns jag inte riktigt vad det är, kanske Sandnes Alpakka.

garnn2

Eventuellt tar jag med lite Noro Kureyon också, i en riktig favoritvariant.

Det är tre olika tjocklekar på garnerna, men de borde funka fint ihop ändå. Jag har en idé jag ska testa. Återkommer om det.

koksutsikt

Detta är utsikten från köket här. Vädret är vackert idag med, men otroligt blåsigt.
Om jag orkar efter städandet ska jag gå ut och gömma en cache, men precis just nu: kaffe och stickning.

2 reaktioner på ”Presenter!

  1. Varsågod:-), såg du att det låg en miniminialmanack i börsen också med fina små visdomsord:-), ha det så bra du kan och att du får njuta av allt vårvackert.

    Gilla

Kommentera

