Vilken härlig dag!

Solsken och värme (bara lite regn, och det gick ganska snabbt över) och fint sällskap och en rolig stickning och grillat till middag!

junidg1

junidg2

junidg3

junidg4

Letade fram ett UFO (det är gott om dom…) som passar fint så här års: ännu en enkel tröja i Ullcentrums Linnéa. Skönt att lyssna på radio (Magnusson i P1, alltid bra!) och sticka på utan att behöva tänka så mycket.

junidg5

Michelin höll mig sällskap ibland, när han inte var ute i ”lillskogen” och smög.

junidg6

junidg9

Jag har delat upp nu så det bli slitsar i sidorna på tröjan. Har inte bestämt än vilken längd jag ska ha på ärmarna. Jag hittar på allt lite eftersom.

junidg7

En stunds regn blev det som sagt även idag. Wiggy klagade och tjurade. 😀

junidg8

Jag har lyckats både diska, hänga en tvätt och åka och handla idag, inte så illa! Tränat med Qvick har jag också gjort litegrann, alltid lika roligt. 🙂 Men, nu är det kväll och jag är trött, trött, ontig och trötter i ryggen och ska ta ett piller och sätta mig i soffan och se ett par avsnitt Sense8 tror jag.

2 reaktioner på ”Vilken härlig dag!

Kommentera

