Ett foto i timmen

Yes, idag är det EFIT igen. Fler som är med idag hittar du här.

efit27juni1
00:17
Då plingar det till i min telefon och det kommer en bild på sötplutten Pirelli. 🙂

efit27juni2
01:15
Jag pallade inte att ligga ner så jag får skippa sömnen en stund. Sitter och stickar.

efit27juni3
03:15
Sovit ett tag men nu är det paus igen. Plockar fram en bok och läser en stund.

efit27juni5
05:15
Vaken en sväng igen. Ute är det ljust och fåglarna sjunger för fullt.

efit27juni6
07:00
Vaken. Michelin och jag myser.

efit27juni7
08:00
Ligger fortfarande kvar i sängen. Så svårt att gå därifrån när man har de här två gosingarna intill. 🙂

efit27juni8
09:00
Då vill någon bli klappad. 🙂

efit27juni9
10:00
Frukost samtidigt som jag packar ryggsäcken. Tänkte fara in till Örebro en sväng, det är medeltidsmarknad i Wadköping i helgen.

efit27juni10
11:00
På väg ner till busshållplatsen.

efit27juni11
12:00
Promenerar längs ån ut mot Wadköping.

efit27juni12
13:00
Då strosar jag omkring på medeltidsmarknaden. Mysigt!

efit27juni13
14:00
Lunch på caféet i Stadsparken. Hade egentligen tänkt äta nåt gott på marknaden men orkade inte stå i någon av de låååånga köerna.

efit27juni14
15:00
Då har jag klivit av bussen hemma vid farmen igen.

efit27juni15
16:00
Då är jag i Westeros på äventyr. 🙂
Jättetrött är jag, nickar nästan till där jag sitter.

efit27juni16
17:00
Blev för sömnig för att läsa så jag tog fram stickningen istället. Jag har repat upp min Emelie och börjar nu om. Anledningen till repandet är att jag hade stickat mycket lösare än när jag stickade provlappen, så koftan blev alldeles för stor. Gör om, gör rätt!

efit27juni17
18:00
Sitter fortfarande ute och stickar, med fint sällskap. 🙂

19:00, 20:00, 21:00
Chrille och jag fick besök av en god vän och jag glömde bort att fota. Det blev middag på pizzerian i Vintrosa och sen kaffe här hemma hos oss. Mycket prat och skratt. Såå roligt! Tack F!!

efit27juni18
22:00
Chrille och jag äter glass och han berättar om en komiker han tycker jag ska kolla på.

efit27juni19
23:00
Vi tittar på stand-up med komikern Chrille tyckte jag skulle se, Louis CK.
Såå bra! 😀

9 reaktioner på ”Ett foto i timmen

  1. Åh vad katter är söta när dom pockar på uppmärksamhet med tassen sådär! Min katt gjorde precis likadant igår kväll och skulle ligga helst mitt i boken som jag försökte läsa 🙂

    Gilla

  2. Mysigt att gå på medeltidsmarknad. Förstår att du inte orkade stå i en lång kö. Det är ju det värsta med marknader att det blir så mycket folk.

    Gilla

  3. Alltså dina katter… önskar mina två fnissar var lika gosiga och fotogeniska som de. Får nöja mig med taxgos!
    Och ja, korsord till frukost är semester för mig. 🙂

    Gilla

Kommentera

