Allt är relativt

11168487_905798009462215_207151486811053647_n

Kvällen var jävlig, natten likaså. Men morgonen kom och jag kunde ta mig ur sängen på bara en minut!! och ryggen känns som sitt vanliga onda self igen, inte det megaonda som var igår. Hurra!  (Ja, allt har nivåer, även jävlighet och smärta. Man lär sig att uppskatta de lägre nivåerna.)

Qvick och jag kunde gå morgonpromenad i, för mig, normal takt igen. Hurra!

Och nu ska jag låna mig en ny ljudbok och sen sticka, dricka kaffe och lyssna på den, på uteplatsen i skönljummen förmiddagsluft. Hurra!

2 reaktioner på ”Allt är relativt

    1. Nepp. Sista budet är fortfarande att kön är ca 8 månader… Jag försöker få tag på folk i andra landsting för att se om det går snabbare någon annanstans.

      Gilla

Kommentera

