Än slank hon hit, och än slank hon dit

…men hittills har jag inte slunkit ner i diket i alla fall. 😉 Till Nora, Striberg och Kopparberg blev det en sväng dock.

Hundbus, middag, kvällspromenad och svampplockning i Striberg. Kvällsfika på Cillas balkong. Till Kopparberg tidigt i morse för att hämta Chrille. Det hanns med en hel del.

narkeskil1

narkeskil2

narkeskil3

narkeskil4

hundarna1

hundarna2

hundarna3

hundarna4

hundarna5

kant

balkut

kpg

rally1

rally2

ont

Sen kom jag hem och slank jag ner i diket på sängen. Oj vad kroppen och jag var osams då. 😦

mich

Nu har jag vilat i flera timmar och känner mig ok igen, men det blir nog inte många knop resten av dagen. Värt det dock. Såå värt det. Att få umgås så här, med människor jag tycker om, bättre medicin finns inte.

jayw

Nu blir det kaffe, ljudbok och stickning en stund. Jag har börjat på ett par Jaywalker som Cilla ska få. Garnet är teetee Halti.

Kommentera

