Kumla-Fjugesta

Några bilder jag knäppte längs vägen mellan Kumla och Fjugesta igår. Det är så vackert här!

kumlafjugesta1

kumlafjugesta2

kumlafjugesta3

kumlafjugesta4

kumlafjugesta5

kumlafjugesta6

kumlafjugesta7

kumlafjugesta8

kumlafjugesta9

kumlafjugesta10

kumlafjugesta11

kumlafjugesta12

kumlafjugesta13

kumlafjugesta14

En reaktion på ”Kumla-Fjugesta

  1. Tänk, så vackert Sverige ändå är! Det har hänt, när jag åkt tåg längre sträckor, att jag hela tiden tänker …”men HÄR skulle jag kunna tänka mig att bo!” och så där fortsätter det 🙂

    Gilla

Kommentera

