Efit så här augustis första dag

Japp, idag är det Ett Foto I Timmen. Fler som är med hittar du här.

efit1aug1
00:05
Chrille och jag tittar på Breaking Bad. Jag har inte varit ett dugg intresserad av den serien, men Chrille övertalade mig och som vanligt har han ju alldeles rätt. Huuuur bra som helst! 😀

efit1aug2
01:05
bloggar jag.

efit1aug3
02:05
Då kollar jag på sockgarner, till jag upptäcker vad klockan är. Läggdags!!

efit1aug4
06:00
Då myser vi, Michelin och jag.

efit1aug5
07:00
Då är vi på promenad. Jag, hunden, Michelin och Rally. Utan regn!!

efit1aug6
08:00
…är jag i chock. Solsken och blå himmel..!!

efit1aug7
09:00
Dricker kaffe ute på trappen. Och ser molnen börja dyka upp. Förstås.

efit1aug8
10:00
Då gosar jag med StiggyWiggy och chattar med folk till höger och vänster och däremellan med. Puh. 😀

Ja den här Efit-dagen blev…kort. 😀

Jag for hem till Åsa och där blev jag kvar flera timmar men glömde alldeles att det var Efit.

efit1aug9

Sen kom jag hem, åt middag med Chrille, tittade på ett par avsnitt av Breaking Bad. La’ mig sen för att vila, det var runt 20:30. Vaknade nyss, kl 23:30. Hoppsan!

8 reaktioner på ”Efit så här augustis första dag

  1. Hallå i solen, här är det mulet och massor av regn, men det gör inget för det är varmt ändå.
    Härliga sommarbilder hos dig, och kissarna, den lilla vita är för söt

    Gilla

Kommentera

