Eftermiddag vid Riseberga

riseberga1

Rastlös, rastlös for jag till Riseberga klosterruin idag.
Man kan ju inte fly undan sina egna tankar, men ibland blir de lättare att bena ut i en annan miljö.

riseberga2

Jag älskar Riseberga. Energin här är väldigt, väldigt speciell.
Tankarna klarnar och jag ser vad jag behöver göra och vad jag inte ska göra. 🙂

riseberga3

riseberga4

riseberga5

riseberga8

riseberga7

Här på filten satt jag i två och en halv timme. Hade virkning med mig men tog aldrig upp den. Njöt bara av solvärmen och lugnet. Tänkte och lade upp planer. Så himla skönt! 🙂

riseberga9

3 reaktioner på ”Eftermiddag vid Riseberga

  1. Jag gillar ruiner. När jag var liten (4-6år kanske) så åkte mamma&pappa och mormor&morfar och jag till Finland och där vi hamnade bland några ruiner. Eftersom jag hörde lika dåligt då och inga hjälpmedel så blev det ”stånk utan tak” för ruin.. Haha 😀

    Ser himla fint ut där. 👍

    Gilla

Kommentera

