Paradisveckan – dag 6 & 7

torpet65

Fredagsmorgon. Varm, ljuvlig morgon i torpet. Vi njuter av frukosten ute i allt det gröna, mitt i den här oerhörda friden, innan vi packar ihop och far tillbaka till gården. Hejdå torpet!

kyrkas31

När vi kom tillbaka var jag ju tvungen att dyka in i garnboden igen. Det går ju inte att låta bli. 🙂

kyrkas32

kyrkas33

Alltså.., det är verkligen garn ööverallt! 😀 Godis på varenda hylla, i varenda vrå.

kyrkas34

kyrkas36

kyrkas35

kyrkas37

kyrkas38

kyrkas39

En fikastund med Iris-sällskap måste man ju också ha. Gullekatt!

kyrkas40

kyrkas41

kyrkas42

En stickstund i solen är lika viktigt.
Med Iris-sällskap förstås:

kyrkas43

kyrkas44

🙂

kyrkas45

Ja sen kunde jag ju inte hålla mig borta…mer garnklappning!

kyrkas46

kyrkas47

Så här ser det ut hur man än sitter, står, ligger eller vänder sig där inne. 😀

kyrkas48

kyrkas49

kyrkas51

kyrkas52

kyrkas53

kyrkas54

kyrkas55

Helt fantastiskt väder och sista kvällen blev så himla fin, på alla vis!
Vi satt ute och åt färska räkor och bara myste.

kyrkas56

kyrkas57

kyrkas58

Vi avslutade kvällen inomhus med katt och hundar och stickning och minnen och prat och garn och glädje och garv allt huller om buller.

kyrkas59

Lördagsmorgon och det känns lite vemodigt att lämna men allra mest känns det helt fantastiskt inuti.

kyrkas60

tackhjarta

Sus och Janne,
det här hjärtat är till er. Tack för en av de ljuvligaste veckor jag någonsin haft! Tack för er värme, er öppna famn, er generositet. Ni är så otroligt fina och rara och roliga och ibland helt galna och alldeles, alldeles underbara! 😀

Tack!!

11 reaktioner på ”Paradisveckan – dag 6 & 7

  1. Nu har jag läst ikapp .., vilken underbar vecka du måste ha haft!
    Fina bilder förstås – men det tar du ju alltid – och det där …, den resan, behövde du tydligen.

    Härligt!

    Gilla

    1. Den var heeelt fantastisk! På så många olika plan.
      Ja, det där behövde jag verkligen. Jag har fått en sån energispruta! 🙂

      Gilla

  2. Tack Ulrika för att du delar med dig av alla dina fantastiska bilder.
    Du verkar ha varit i paradiset, blir glad för din skull, hoppas energin stannar länge hos dig.

    Gilla

    1. Haha 😉
      Ja jag var sååå trött på tåget hem igår, det var väl alla intryck. Så mycket skönhet och kärlek och glädje på en gång. 🙂

      Gilla

  3. Det verkar som om du haft en underbar vecka, så väl unt för dig.
    Dessutom ett riktigt eldorado bland alla garner. Räckte resväskan till på hemvägen?
    Kram/Kicki

    Gilla

Kommentera

