En septembermåndag i bilder

Idag är det EFIT igen: ett foto i timmen. Fler som deltar idag hittar du här.

efit7sep1
04:30
Kan inte sova så jag jag skjuter sönder karameller. 🙂

efit7sep2
05:30
Gett upp. Klivit upp och fixat dagens första mugg kaffe.

efit7sep3
06:30
Pratar lite med Stiggen medan jag funderar på hur många skedar jag har fått den här dagen. Just nu känns det som en hel låda men grejen är ju den att man aldrig vet säkert. Lika ”spännande” varje dag.

Solen skiner vackert över sädesfälten och det verkar bli en fin dag i alla fall!

efit7sep4
07:30

efit7sep5
08:30
Virkar blomma och ser på Elementary.

efit7sep6
09:30
Hänger med Ruth, Nelson, Cathbad & co. Favoritböcker!

10:30
Zzzzz…. 🙂

efit7sep7
11:30
Nyvaken. Fixar mig en mugg kaffe.
När det bara är jag som ska ha kör jag med snabbvarianten.

efit7sep8
12:30
Sitter ute i lite kyligt men vackert väder och stickar på Super Trekking-sockorna.

efit7sep9
13:30
Stickar tå.

efit7sep10
14:30
Jag fick inte många skedar alls idag. Vilar en stund. Med fint sällskap. 🙂

efit7sep11
15:30
Chrille och jag är in till Fjugesta en sväng för att hämta ett paket och för att handla lite.

efit7sep12
16:30
Väntar på att maten ska bli klar. Läser och gläds åt fina små meddelanden. 🙂

Ja sen blev det middag och sen kom grannen P på besök och jag glömde fota och nu, klockan 21, tänker jag bara sticka vidare på sockorna så det får va’ med bilder helt enkelt.
Ha en riktigt skön kväll! 🙂

9 reaktioner på ”En septembermåndag i bilder

Kommentera

