Två Super Trekking-fötter

supers1

Nu är båda sockorna färdiga och jag är nöjd! Garnet är så mjukt och skönt och färgerna/randningen är så fin. Helt perfekt när man snabbt vill sticka ett par sockor men inte har lust att tänka så mycket på själva stickandet, det blir roligt ändå.

Garn: Titan Wolle Super Trekking, färg 67. Köpt från Massor av Garn, du hittar det här.

Stickor: 2,5 mm

supers2

2 reaktioner på ”Två Super Trekking-fötter

  1. Jag ser att du har fått randningen att stämma perfekt, liksom randningen vid hällappen (vilket jag tycker är det svåraste när man stickar sockor med självrandande garn). Dom ser jättesköna ut:)

    Gilla

    1. Det blev bara så, faktiskt. 🙂 Antingen är nystanen gjorda så eller så var det ren slump. Jag bara lade upp och stickade på. 🙂 Jag brukar aldrig bry mig om att försöka få det att stämma, jag gillar när det blir lite hipp som happ med det. 🙂

      Gilla

Kommentera

