Dagens äggmjölk

aggmj

Jag provar mig fram lite med olika varianter och smaksättningar och dagens blev så här:

3 äggulor
3 dl vatten
30 g osaltat smör
2 msk grädde
3 msk snabbkaffepulver
1 krm pepparkakskryddor

Godaste hittills!

9 reaktioner på ”Dagens äggmjölk

  1. Lakrits har jag inte provat än men det måste jag ju göra, jag älskar lakrits! 🙂

    Kardemumma har jag ofta i, och ibland kanel. Gott gott!

    Gilla

    1. Hahaha! Näpp, här dricks och bjuds baaaaara äggmjölk… 😉
      Klart du får vanligt kaffe! 😀
      Men nu kommer jag inte att vara hemma på ett tag igen…
      Kram!!

      Gilla

Kommentera

