Må bra-dagar

kyrkas3

Vi har det så himla bra, Qvick och jag. Qvick hänger med bästisarna Assar och Sacha hela dagarna och myser med idolen Janne om kvällarna. Ni skulle se blickarna Janne får… 😀

kyrkas4

Sus och jag stickar och njuter av solen och värmen. Vi bjuds på helt fantastiska stunder, det känns som att så värst mycket mer behöver man inte: goda vänner, solvärme och stickning.

kyrkas5

kyrkas6

kyrkas2

kyrkas1

massoravgarn1

Ja, naturligtvis spenderas en hel del tid i garnboden också. Nåt annat trodde ni väl inte? 😉
Sus jobbar och jag, jag klappar garn och stickar. Bortskämd till tusen blir man här. ❤

massoravgarn2

kyrkas7

kyrkas8

Man kan ha en massa skoj med en tomflaska… 😀

kyrkas9

kyrkas10

kyrkas11

Igår såg jag filmen ”En oväntad vänskap” efter tips från Janne. ÅH så BRA den var! Se den!!

kyrkas12

Börjat på en ny bok har jag också. Bra att ha just nu när kroppen härjar och inte låter mig sova. Har inte kommit så långt i den än men det är redan spännande så den lovar gott!

massoravgarn4

massoravgarn5

Ja, sen klappar jag garn lite till… 😀

massoravgarn6

kyrkas13

kyrkas14

Nu på förmiddagen har det återigen varit helt underbart varmt och soligt så det blev en stickstund utomhus igen. Underbart!

kyrkas15

2 reaktioner på ”Må bra-dagar

Kommentera

