Sista Kyrkås-dagen (för den här gången)

nossebro1

Jag besökte marknaden i Nossebro. Härligt väder och en liten, liten marknad = mysigt. 🙂

nossebro2

garn

Sen for jag hem till gården igen och klämde på garn. Ja, sen for vi ju på stickcafé i Herrljunga och hade det trevligt. När vi kom hem blev det soffan och stickning. Susanne stickade på sin Edith-krage, mönster av Johanne Ländin:

edih

iris

Jag stickade på min Strokkur i Sandnes Peer Gynt. Iris var med som vanligt. 🙂

hemma

Nu är vi hemma i Närke igen, Qvick och jag.
Vi saknar redan alla på Guntorp jättemycket, men vi har också en känsla av att vi ses snart igen… 🙂

Kommentera

