Everyday Style – Lotta Jansdotter

jansdotter

Den här godbiten kom med posten idag. Jag köper sällan något alls till mig själv men nån gång ibland händer det och den här boken bara måste jag ha. Den är underbar på alla vis! Och det finns knappt nånting i den jag inte vill sy.

Dags att damma av symaskinen!

mudd

Muddarna är färdiga och postade till mottagaren idag. Jag har ingen våg som kan ta så lätta saker, men de väger inte mycket för muddar + lite emballage kostade bara ett frimärke att skicka.

Rowan Felted Tweed är verkligen ett av mina absoluta favoritgarner. Vackert, härligt att sticka med och såå mjukt.

Kommentera

