Gästspel

Jag kommer att göra ett ”gästspel” i Massor av Garns blogg och visa i text och bild hur jag stickar en tröja uppifrån och ner. Vill man haka på så blir det ju lite knit-along av det och det vore ju jätteroligt. 🙂

Jag ska sticka i det turkosa Linea jag fick; Linea är verkligen ett favoritgarn och de plagg jag stickat i det använder jag mycket sommartid.

turkoslinea

Häng med om du vill. 🙂
Du hittar det som sagt i Massor av Garns blogg, och första delen kommer på tisdag.

2 reaktioner på ”Gästspel

Kommentera

