En decembermåndag i bilder

Idag är det EFIT – Ett Foto I Timmen. Fler som deltar just idag hittar du här.


00:50
Dags att gå och lägga sig. Trött men glaad efter en väldigt fin fjärde advent.


08:00
I en kartong nedanför min säng…


09:00
Frukost. Kaffe & stickning.


10:00
Rally sover gott medan jag dricker en andra mugg kaffe.


11:00
Redo att åka till jobbet för glöggmingel och julbuffé.


12:00
Fantastisk buffé från Lekhyttan, och detta är bara en liten del av allt gott.
Smakade otroligt bra!

13:00 och 14:00
Inga bilder, jag hade fullt upp med att njuta av underbart sällskap – jag har det verkligen otroligt bra som får vara tillsammans med de som jobbar i församlingen. Värme, omtanke, glädje, kärlek, gemenskap. Jag njuter och är så tacksam för varje dag jag får med dem.


15:00
Hemma igen. Ligger på soffan och spanar på Michelin som spanar på fåglar.


16:00
Lyssnar på julmusik. Hänger tvätt. Plockar undan lite.


17:00
Stickar och lyssnar på favoritjulmusik.


18:00
Smyger på Chrille… 😀


19:00
Mumsar middag. Julmatsrester.


20:00
Då sitter jag med TENS-plattorna på och hoppas på lindring.
Dumma, dumma nacke.


21:00
Stickat några varv. Lite stressad nu; julafton är inte långt bort…


22:00
Katter alltså… 🙂


23:00
Även dagens sista blir en kattbild.
Rally sover gott och nu tänker jag bädda ner mig och förhoppningsvis få göra detsamma.
Godnatt!

9 reaktioner på ”En decembermåndag i bilder

  1. Vilket otroligt vackert och stämningsfullt jul-EFIT! Härliga katter och så god maten såg ut att vara! Laxrullen ger mig idéer till julbordet …

    Gilla

Lämna en kommentar