En dag i svartvitt

Idag är det Efit igen. Fler som är med just idag hittar du här. Jag tänkte köra svartvitt den här gången.
(Jag vet inte hur stor mening det egentligen är att jag gör detta idag, för planen är att bara vara hemma och inte göra så mycket annat än att sticka, men men. )

efit4mars3
01:00
Sovit ett tag. Vaknat. Lyssnar på favoriterna. De räddar många nätter.

efit4mars1
03:00
Lyckades somna om en stund men nu vaknar jag av kramp i en muskel. Uppe och sträcker och masserar.
The Stig är sur för att jag stör nattsömnen i bästa kartongen. 😀

efit4mars4
06:00
Vaken. Ligger kvar i sängen och lyssnar på en favoritröst en stund. Det lugnar.

efit4mars2
07:00
Jag har tagit mig upp och fått på mig kläder. En daglig utmaning.
Heja mig!

efit4mars5
08:00
En trött hund undrar vad matten lyssnar på.
(Fina små röstmeddelanden.)

efit4mars6
09:00
Dricker kaffe och stickar.
Laleh sjunger En stund på jorden.

efit4mars7
10:00
Promenad i duggregn.

efit4mars8
11:00
Någon talar om att det är slut i matskålen.

efit4mars9
12:00
Ibland får jag för mig att jag är godissugen och köper en påse. Så äter jag en eller ett par bitar och…nä. Det är inte gott. 😦

efit4mars10
13:00
Jag väntar på att kaffet ska bli klart. Pratar med en diskande Chrille medan jag väntar.

efit4mars11
14:00
Då är det brottning, bus och pussar som gäller. 😀

efit4mars13
15:00
Samtalet fortsätter. Små ljudfiler studsar fram och tillbaka mellan Sverige och Danmark. Jag ömsom garvar högt och sitter med tårar i ögonvrårna. Flams och allvar i en salig blandning.

efit4mars14
16:00
Stick, stick, stickelistick.

efit4mars15
17:00
Då klickertränas det. Superkul har vi. 🙂

efit4mars16
18:00
Då spelas det Scattergories. 🙂

efit4mars17
19:00
Spelet pågår fortfarande.

efit4mars18
20:00
Då blir det strax middag.
(Matbilder är verkligen inget vidare som svartvita. 😀 )

Och nu är den här tanten så trött, så trött så nu tänker hon gå och lägga sig.

9 reaktioner på ”En dag i svartvitt

  1. Kikar in på din EFIT. Har också såna dagar med EFIT, bara hemma och det händer ingetnting.
    Önskar att mina godisinköp slutade med att nä det är inte gott

    Gilla

Kommentera

