Lycka, lycka, lycka

Det kom ett sms: ”Promenad vid Lillsjön?”. Det behövde jag inte fundera över, Qvick och jag drog iväg direkt.

På väg hem till L för att därifrån åka vidare till Lillsjön.
Lekeberg är vackert!

Den här synen. Den gör mig alldeles ofantligt lycklig!

”Kom nu, matte, det är inte farligt!”
Qvick är mycket modigare än sin matte, som fick uppbringa varenda gnutta mod hon hade i sig för att gå ut där.

Men, jag gjorde det! Skakade som ett asplöv, men jag gjorde det!

Utsikt från ett vindskydd. Ljuvligt!

Sen kom det regn och hagel och vi fick krypa in lite längre. Jättemysigt att sitta där och njuta av utsikten och vädret!

Lycklig! Regn och hagel gör verkligen ingenting alls, bara jag får vara i skogen!

En helt fantastisk promenad, i så vacker natur. Jag är ännu, sent på kvällen, alldeles lycklig!

Kommentera

