Nytt rekord!

Idag har jag badat igen! Tredje doppet redan på en och samma sommar och vi är bara på 1 juli än så fler kommer det att bli. 3 gånger är det mesta jag badat på en och samma sommar på åratal.

Idag satte jag dessutom rekord i hur länge jag badade: 25 minuter!! 

HEJA MIG!

4 reaktioner på ”Nytt rekord!

    1. Ja, jag närmar mig med stormsteg tror jag… 🙂 Badandet är sköönt, men känslan efteråt, den är det bästa! Svalkan, energin – ja euforin, faktiskt! Som att man fått påfyllning med nytt liv!

      Gilla

Kommentera

