4!

Badsugen. Igen! Vad är det som händer?! 😀
Nu är jag uppe i 4 dopp denna sommar. Nu ligger du i lä, Micke!

Jag for upp till Striberg och hälsade på Marcus och Max och baddräkten följde med, för det blev allt en tur till Bälgsjön för ett dopp!

Varmt var det icke i vattnet så det blev inga 25 minuter idag inte, men ett snabbt dopp med efterföljande energikick. Jaa, jag börjar verkligen förstå dig, Elisabet! 🙂

Det är lite otäckt när det blåser mycket så vågorna far emot mig, men idag gick det bra när jag inte var ensam, även om Marcus stannade på land.

Att doppa huvudet däremot…nej, dit är det låååångt kvar.

I Max finns verkligen ingen vattenskräck inte, det tog väl en sekund från det att husse öppnat bakluckan till det att Max var i vattnet. 🙂

Hemma. Trött.
Kroppen blir slut av att köra bil (jag får ont i högerbenet av att sitta och gasa och i höger handled av att växla) och psyket blir alldeles matt av badterapi.
Men en himla bra dag blev det!
Nu blir det kaffe och stickning.

6 reaktioner på ”4!

  1. Man behöver inte doppa huvudet; det finns ingen sån lag Ulrika, men det vet du ju.
    Det viktiga är ju att du ändå vågar doppa dig; om inte annat är det viktigt för dig.
    En spärr du har tagit dig över.
    Väldigt mycket frihet.

    Gilla

  2. Nej det måste man ju inte, och dit kanske jag aldrig kommer. Ljudet när vattnet liksom virvlar omkring öronen, det där ljudet under ytan…det är ju så många otroligt otäcka minnen förknippade med det och dom vet jag inte om jag någonsin kommer förbi. Men det är alldeles ok och inget jag känner är nödvändigt.

    Jag är så otroligt glad att jag kommit dit jag är nu. Det är stort! 🙂

    Gilla

Kommentera

