Det är i alla fall en otroligt vacker morgon

Halv 3 fick jag sova till inatt, så nej, det gick ju inte åt rätt håll precis.

Nu har jag tittat på senaste avsnittet av Ett fall för Vera (åh vad jag gillar brittiska deckare!), gått en liten promenad, stickat lite och nu ätit frukost.

Och morgonen är verkligen så ofantligt vacker!

***

Herrar doktorer säger ”omfamna din smärta”.
Jag ska döpa någon till Smärta och sen borde nätterna bli mycket roligare.
(Inte någon av doktorerna dock, nej tack. Jag föredrar mänskliga varelser.)

Kommentera

