Anundsjö och sjunde i sjunde

Efter go’frukost (det får man alltid hos Micke) med bl.a. Västerbottenpaj (mums!!) gav vi oss ut på liten utflyktstur igen. Dagens första stopp blev Anundsjö kyrka.

Alldeles i närheten ligger hembygdsgården i Bredbyn. Sååå vacker!!

Där blev det fika i form av kaffe och tunnbröd med messmör. Det kallar jag fika med klass!

Ja sen for vi till stugan igen och där övade jag mig på att Gå På Brygga. Det gick bra, jag överlevde.

Ja sen blev det förstås ett bad också. Häääärligt!!

(Foto: Micke)

Kvällen avslutades i en park inne i Örnsköldsvik, på evenemanget Sjunde i sjunde klockan sju. Årets artist var Miss Li, vars musik jag verkligen, verkligen tycker om. En härlig timme som man blev glad av!

2 reaktioner på ”Anundsjö och sjunde i sjunde

    1. Ja Micke kan pyssla om en så man blir bortskämd nåt så otroligt. ❤

      Badskräcken har inte givit sig av, men nu möts vi, skräcken och jag. Förut tog jag inte ens striden.
      Så det är på rätt väg i alla fall. 🙂

      Gilla

Kommentera

