En februarifredag i bilder

Idag är det EFIT: Ett Foto I Timmen. Fler som är med just idag hittar du här.

efit24feb0
00:30
Sovit två timmar. Vaknade av att kroppen värker. Virkar hjärtan till tisdag då vi har andakt med tema kärlek på ett äldreboende. (Alla ska få varsitt hjärta.)

efit24feb1
01:30
Provar favoritappen för att kanske få sova lite till.

efit24feb2
04:30
Vaken igen. Lyssnar på ett gammalt avsnitt av Klotet (P1).

efit24feb3
08:30
Nu måste jag kliva upp, men pigg är jag inte.

efit24feb4
09:30
Kaffe!!

efit24feb5
10:30
Ingen har fixat disken medan jag sov, så jag måste väl…

efit24feb6
11:30
Då är vi ute på kall, blååååsig promenad. Brrr!!

efit24feb7
12:30
Då njuter någon av värmen i en solfläck och är precis hur fin som helst.
Älskade kompis!

efit24feb8
13:30
Då har vi avslutat en stunds klickerträning. Kul!!

efit24feb9
14:30
En stunds stickning och vila.

efit24feb10
15:30
Jag skulle vattna blommorna men fick en katt i famnen istället.
Sen satt han på min axel i 20 minuter. Bra plats att spana från tydligen. 🙂

efit24feb11

16:30
Då njuter jag av utsikten från köket. Vackert ljus där ute.

efit24feb12
17:30
Då njuter jag av god, god soppa. Mums!
Receptet finns här.

efit24feb13
18:30
Jag pratar med odlingarna i mina fönster. Jo, prata med dem måste man. 😉

efit24feb14
19:30
Då läser jag en av mina favoritbloggar: Från Stockholm till vägens slut. I motsats till den här bloggen innehåller den enormt mycket intressant information. Och Anders lever precis den sorts liv jag drömmer om. Hos honom (ja, i bloggen alltså, inte irl) hänger jag en stund varje dag. Jag har tre bloggar jag besöker varje dag: Elisabet, Kammebornia och så Anders. Jag läser massvis med bloggar men mer sporadiskt. Dessa tre besöker jag varje dag, alltid.

Ja, sen blev det inte fler bilder den här gången. Jag virkade hjärtan och var trött, mest…

9 reaktioner på ”En februarifredag i bilder

  1. Tufft med värken. Hoppas att natten efter blev lite bättre!
    Men visst är det konstigt att disken inte försvinner under natten, vad har hänt med husalferna?

    Gilla

Lämna en kommentar