Januaris sista söndag i bilder

Idag är det Efit, d.v.s. att man knäpper ett foto i timmen. Fler som gör just det just idag hittar du här.


03:30
Löser korsord.


07:30
Då säger vi god morgon, Stiggen och jag.


08:30
Det snöar idag, här vid kilsbergskanten.


09:30
Frukost.
Michelin bryr sig inte, han har det gott i favoritkartongen:


10:30
Då sitter jag mest och andas. Konstaterar att min vilopuls som normalt ligger på 63-65, nu är uppe i 87. En kombination av influensasviter och stress.


11:30
Då är Chrille och jag på väg in för att göra månadens storhandling.

12:30 hade vi nog just kommit hem igen men jag glömde ta en bild.


13:30
Då lagar vi mat. Chrille fixar ugnsbakade potatishalvor och jag fixar kyckling. Gott blev det, speciellt potatisen. Mums!


14:30
Stickar. Underbart garn (Léttlopi, från Massor av Garn) och roligt mönster (Telja).

 

Ja, sen kom jag alldeles av mig. Jag är så trött fortfarande efter influensan, orken är minimal. Jag har mest legat på soffan och alternerat mellan att sova och att nästan sova….

Tjingeling!

 

10 reaktioner på ”Januaris sista söndag i bilder

  1. Vi bor nära varann förstår jag. Jag bor inte så långt från Kilsbergen. Här har det kommit snö under natten men nu har det blivit plusgrader så är bara slask av alltihopa nu istället.
    Sååå fina katter! 🙂

    Gilla

Lämna en kommentar